Cassandra

image61Jag har typ väärldens sötaste kusin. Hon är huur lik mig som hellst när jag va liten. Till å med våra namn ä lika, Sandra - Cassandra.

Så prata jag med moster idag, (hennes mamma) Å då sa hon att Cassandra sakna mig och att hon vill gå på stan med mig snart :D haha, vi bruka gå på stan å kolla kläder å fika ;) Vem kunde ana att man kunde ha så kul med en 8-åring. Så söt ä hon!

Så ska nog ta med hon på stan på Lördag. Shoppa lite innan krogen. Men då få lill prinssesan va hemma. Gud va ja länga tills hon bli 18, så ja få ta med hon på krogen. Bara 10 år kvar.. Shit, då ä jag 30.. Då kanske ja inte ens gå på krogen längre. usch va hemskt!
Lev för idag gott folk. I will ;)


Nu ska ja gå hem!

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

vad söt hon var :)

2008-04-29 @ 22:38:38
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Therese

jaha, men de lät ju bra de :)
jadu, helgen va väl så där ... åkte på magsjuka i söndags så jag ha vart hemma mån, tis från jobbet å idag e man på jobbe igen men mår inge vidare idag heller så få väl se hur det går idag...

2008-04-30 @ 10:52:14
URL: http://tezzacarlsson.blogg.se

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0