Helgen!

Åhh, helt sjukt va kul det va! Jag och Sofhie va juh lätt snyggast i hela Sollefteå med våran 80-outfits ;) Ni kommer få se lite bilder sen, tro mig. Vi tog över 200 st :D haha.
Kul va det iaf, jääätte lite folk på bowlingen. Men det ä då vi ha som roligast. hela dansgolvet för oss själv :D Å vääärldens bästa Dj, han spela ALLA låtar vi ville höra! We like it ;) Men måste juh erkänna att ja hade lite smått ont i bena dan efter. dans i high heels en hel kväll ä inte såå lyckat. Men vi tog av oss dom efter ett tag :P haha.

Idag har jag och Christian varit tillsammans i 2 månader!
Älskar dig hjärtat!


image58

Kommentarer
Postat av: Linda

vad hon skulle ta med dig till? Fattar inte :) Jag kan ärligt säga att det är jättetråkigt att det verkar blivit något mellan dig och mig. Men blir väl så, växt ifrån varann eller nåt.. Tycker det är tråkigt..

2008-04-14 @ 13:26:02
URL: http://liindalundin.blogg.se
Postat av: Linda

Oj jäklar, nu fattar jag. Vad hon skulle ta med dig, vad som hänt? För jag vet inte vad som har hänt? Har messat med Sofhie och bett om ursäkt iaf.

2008-04-14 @ 13:28:15
URL: http://liindalundin.blogg.se

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0