Mera Skryt!

Ni kanske minns hur jag skröt här förra veckan om mina samtal, Nu ska ni för höra på grejer. Fick mail av min tc (min chef typ) och hon skrev såhär: (vi får statistik varje vecka hur bra vi jobbat veckan innan)

Totalt antal besvarade samtal under veckan: 214 st
Snitt antal samtal per dag: 75 st (målet är 68)
Totalt snitt: 04:48 min (målet är 05:20)

Väldigt bra jobbat under veckan, på alla plan! Du hjälper oss verkligen att komma dit vi ska. Jag hoppas att det här håller i sig, det är roligt att se!

Ä man inte duktig så säg.image53


En liten guldstjärna till Sandra! ;)

  


Kommentarer
Postat av: Therese

jaha, men det hördes ju inte helt fel... dom ha ju sååå god mat på toledos ... va såg ni för film då? nån du kan rekomendera?? :)
jo, men nu börjar det kännas lite bättre me det här datagrejset å allt annat så vi få väl se :P

2008-04-04 @ 10:11:24
URL: http://tezzacarlsson.blogg.se
Postat av: Therese

jo, känner de ja med man orkar inte alls ens tänka på datorn när man komma hem :P
å de e väl va ja egentligen måste eftersom ja måste ju använda den för bilteori :P
aha, dansfilmer e inte min grej de :/
tycker dom brua va så trista :P
händer i helgen då?

2008-04-04 @ 12:31:17
URL: http://tezzacarlsson.blogg.se
Postat av: Therese

jo, smaken e ju som baken, delad :P
ja e nog mer för komedier, thriller å verklighetsbaserade filmer :)
jaha, men det blir ju pengar för din del iaf...
jadu, ska väl städa lägenheten ikväll iaf :P
sen ska jag åka hem till masen imorgon å hämta lite smått å gott å snåläta där med såklart ;P
vi håller på att smöra lite för lärarna här så vi ska få gå hem tidigare men verkar inte fungera tro ja :P

2008-04-04 @ 14:21:28
URL: http://tezzacarlsson.blogg.se

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0