Tisdag

Tisdag idag da, Sista dan på jobbet. YES :D Så ä ja ledig imorn.. så sköönt! Fundera på å åka hem till mamma ikväll, fixa med mitt lilla "projekt" lite ;) Jobba bara till halv 5 idag, så dä ä skönt.
Ha juh jobbat hela helgen. + att jag va ut i Lördags :p va meningen att ja bara skulle till Jonas å dricka, men det blev krogen oxå..
Måste juh säga att Jonas ä nog en av dom roligaste människorna ja känner!

Nu ska Sandra jobba vidare, dom ha dragit igång och utbildat fler här nu. Så nu lär man ha en massa som sitter å medlyssna på en.. :/ Men men.

Måste tilläga en sak; JAG ÄR SÅ ARG!!! Ni fattar inte hur mkt jag HATAR mitt jobb just nu! Jäävla idioter!

Kommentarer
Postat av: Therese

jo, helgen lär man ju typ sova bort :P
aha. ja men ja få hålla utkik efter dig i såna fall :)
e dumma me det här jobbet e ju att de förstör mina kökortsstudier... hinner ju aldrig med att ha körlektioner med bilskolan eller sitta där me teorin heller så det känns fördjävligt :(
Men jag få väl se om jag söker nytt arbete medans ja e här så att det inte krockar så mycke med körkortet :(
vill ju jobba som personlig assistent så jag ska ju söka jobb som de å se om jag får någe isf blir de ajöss med telenor för min del... :P

2008-04-02 @ 10:23:27
URL: http://tezzacarlsson.blogg.se

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0