Valborg

Haha, vilken dag asså.. Sov ut riktigt länge. SKÖNT! Sen kom Robert ner, så vi gick å käka glass, jag köpte även mina skor :D Sedan 20 över 2 kom jag på att jag skulle på systemet samt på ica. Så fick ja stressa som tusan innan ja börja jobba.. Så ringde ja robert å fråga om han inte kunde köra mig, snäll som han är kom han och hämta mig. Så kom ja på jobbet.. lite över halv 3.. Men då insåg jag att ja inte börja förrän FYRA! Så jag va på jobbet 1½ timme innan jag börja.. Så ringde ja Robert igen, som skratta åt min lilla tabbe, så kom han å hämta mig, igen.. Så åkte vi ner på hallsta kiosken och köpte piggelin :D



image63Hahaha, lite bitter va ja allt över min lilla miss. Jag som hade stressa så himmla mkt :/ Men det va gott med piggelin iaf :D Åt 2 stycken. plus att jag åt en nere på stan innan. Så 3 glassar på en dag, det ni ;)

Hoppas alla har en bra valborg iaf. Själv sitter man och sliter på jobbet.. Ett fyllo som ringer hela tiden, han ha säkert ringt 30 gånger. Vi ha lite roligt åt han :p haha, Nu ska jag snart hem och lägga mig. Ledig imorn!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo, vi är lediga idag vi med :)
å de e ju inte helt fel att vara ledig men sen imorgon ska vi då göra det slutgiltiga provet och klarar vi inte det så vet jag inte vad som händer med oss :/
huvaligen, jobbar typ bara kvällar nu framöver men de säger ju att de bruka vara rätt lugnt då :P

2008-05-01 @ 11:18:24
URL: http://tezzacarlsson.blogg.se
Postat av: My

Okej, vad bra att du hade det bra! :) Jovars, helgen som var hade jag ne kalaspuffar. Var i Solle och husvagn och tog ne lugnt! :)

2008-05-01 @ 15:08:25
URL: http://mylika.blogg.se

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0