Det absolut värsta uppvaknande man kan ha..

Det värsta jag vet på morgon när man ligger där i sin säng å sover, är när telefonen börja ringa. Spela ingen roll om det är alarmet eller om det verkligen är nån som ringer. Jag hatar ljudet av en telefon helt enkelt.
Ja bruka slå av alarmet så fort det börja låta. Nån som INTE gör det är lilla Robert..
Han märker inte ens när det börja leva om. Man få typ slå han å mordhota han innan han ens haja att han ska slå av den där jäävla telefon.

Imorse lät det ungefär såhär...
Telefon ringer med en jäävla signal.
Jag flyger upp.
Robert sover. Som en gris.
Jag säger åt Robert å slå av den där jäveln.
Han typ vänder sig å märker inget alls.
Då börja ja slå på han.
Så säger han: - Men strunta bara i den.
suck!
5 sekunder senare blev ja tokig och sa;
-Stäng av det där jävla alarmet innan jag slänger ut telefon genom fönstret.

Då slog han av det och gick upp å jobba :D


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0