Drömmar...

Dom senaste nätterna har jag haft en "röd tråd" i mina drömmar.. Och det är att jag inte kan köra bil! Först drömmde jag att jag blev stoppad och fick böter. Dels för att ja körde för fort på en 10 (??) väg, och för att ja prata i telefon med Phil :p
Och för nån natt sen så drömmde jag att ja typ krockade i en korsning (självklart va det mitt fel). Å det va såå hemskt.

Nu ä ja rädd att mina drömmar försöker säga mig nått i stil med; "Håll dig borta från vägen klantskalle!"
Och nu måste ja ut å köra bil ikväll om ja ska till mammi. Ha inte kört på fler dar. Så känner mig lite rädd.. Önska mig lycka till och be till gud att ja överlever :P

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0