Fredags Mys..

Jag komma ihåg när jag va liten, när man kom hem på fredagkväll. Mamma och pappa stod i köket och lagade mat och det luktade verkligen "hemma". Ni vet en sån där lukt som man bara känner hemma.
Sen satt vi alla och åt en jätte god fredags middag. Skrattade och berättade va alla hade gjort iveckan. Hur det hade gått i skolan och sånt. Det va sådär småmörkt och vi hade tända ljus och allt va så.. Mysigt.

Jag saknar verkligen att komma hem till det där varje fredag. Allt va så lätt.
Så flytta man hemifrån och kommer hem till en kall, tom lägenhet. Värmer lite mat i micron och sätter sig vid tvn, det är liksom inte samma sak..


Kommentarer
Postat av: lollo

jag minns oxå fredagsmyset ... underbart

2008-08-29 @ 21:38:17
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: My

Känner igen det där med fredagsmyset med föräldrarna. :/ Saknar det jag också..

2008-08-31 @ 09:26:52
URL: http://mylika.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0