Friends ?

Okey, Jag tro att det är dax och klargöra en del nu..

Jag och Christian är inte tillsammans längre. Av många anledningar, mest för att ja ä en allmänt dålig tjej. Så tycker jag nog om Robert mer än jag nånsin skulle erkänna för nån. Även mig själv inräknad.. Men vi ä fortfarande kompisar. Tro ja?

Och Robert och jag är inte tillsammans. Även där av många anledningar. Låt oss återgå till det där med att jag är en allmänt dålig tjej.  Ja, vi tycker om varandra väldigt mkt, å vi är typ jämt med varandra. Men nä, vi är inte tillsammans just nu.

Så, nu va det gjort.

Kommentarer
Postat av: My

Okej.. Jag visste inte om det där med Christian, men nu vet jag. Ska inte fråga något om det. (: Jo, helgen var bra. Tack som frågar..

2008-08-26 @ 21:41:43
URL: http://mylika.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0