Graninge

Idag ha varit en slapp dag. Vaknade å va såå sugen på en räkmacka. Så jag å Robert gjorde oss klar så gick vi ner på stan å käka. Men blev en ost å skink macka, men det funka dä a ;D
Sen ha vi inte gjort så mkt, va på banken å lite sånt.

Sitter hos Robert nu å vänta på att han ska bli klar, sen ska vi åka hem till Graninge å sova där inatt. Ska åka till min faster imorn :D så det ska bli väldigt roligt. Va ett tag sen ja träffa hon så.

Nu bär det av mot graninge.. ha det så bra!
Puss


Kommentarer
Postat av: Larissa

Hejsan!

Ja, i så fall imorgon, för på lördag ska jag på vikarefest, det är sista kvällen med gänget liksom

2008-08-14 @ 21:47:03
URL: http://larissao.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0