Helgen..

Jaha, då va man hemma igen. Efter en fruktansvärt rolig helg. Eller kom hem redan igår, men ha inte haft tid att skriva nått än. Men nu jävlar..

Först ska ja börja med å klaga lite. På Folkets Park i Sundsvall. Det va där Takida spela. Och dom som fixa det där hade nog inte tänkt längre än dit nästippen sluta. Hur många vill inte dricka öl en kväll som denna? Joo, det är en del. Men och då ha ETT ställe som säljer öl. Vilket va total katastrof! Jag ljuger inte om jag säger att vi stod 1½ timme i kö. När vi börja nära oss det som va "baren" så är det typ 1 person som står och häller upp öl ur en ölpump. Men dom kan juh inte ha jobba i en bar innan, För mer än hälften blev juh bara skum. Så stod dom med en sked och tog bort skumet innan dom fyllde upp med lite mer öl. Så ni kan juh tänka er vilken tid det tod att få en öl.
Efter mkt om å men hade vi lyckas köpa 2 öl var, men dom smaka juh satan. Å då skulle Takida precis börja spela, självklart fick man inte ta med sig ölen ner till scen. Så ja sålde min 2 öl, för 100 kr styck ;D haha, så ja tjäna iaf 100 kr på å stå i den där kön.

Så till Takida. Ni som inte gilla Takida kan nog sluta läsa nu..
När man se dom så känns det såå självklart varför ja ha lyssna på dom sen ja gick på högstadiet. Dom är absolut det bästa live band jag nånsin ha sett (okey, ja ha inte sett såå många. Men kan inte tänka mig att det finns nå bättre).
Kommer ihåg när dom spela på en krog hemma i Solle. Sedan se dom nu på en enorm scen, med huur mkt folk som hellst är ganska häftigt.
Jag kunde till å med alla låtar dom spela, Robert tyckte ja va lite nördig ;)
Dom får helt klart 5 S av 5 möjliga. Jag älskar er. Jag älskar eran musik. Thats it!



Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0