Laxen :D

Nu ska jag äntligen ta mig tid å visa lite bilder från laxen å Crusingen :D


   
   
 
  


Va på middag innan hos Anna. Där vi skåla å åt vääldigt god mat :D Lägg märke till att jag ha uppsatt hår, vilket ja aldrig haft när jag vare ut innan. Men det va såå varmt att ja kunde inte ha håret i nacken :P Alla sa att ja va väldigt fin iaf ;D
Sen åkte jag på Roberts axlar ner, eller ja. En bit iaf. Så träffa ja Phil nere på stan. Så snodde hans glasögon ;D

Dan efter va det Crusing ;D

  
  
 

Lika roligt det :D Va hos Anna innan och grilla :D Så träffa vi Jonas å hans bror Fredrik. Så snodde jag å sofhie hans mössa ;D Väldigt roligt va det iaf!


Världens Bästa!

Att tillägga oxå, En tjej sa att mina klänningar ä "to die for" ;) haha.
Väldigt gulligt tyckte jag :D

Kommentarer
Postat av: Larissa

tack så mycket.. du hade också fina bilder :)

2008-08-08 @ 23:59:11
URL: http://larissao.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0