Rip

Vi har skrattat, gråtit, festat, rest och sovit tillsammans, men igår kväll lämnade du mig efter 2 underbara år ihop. Min älskade telefon har nu gått in i ljuset och finns inte med oss längre. Men det va 2 fina år!
Det var juh ganska väntat att det skulle ske, trodde inte att det va så snart bara. Han ha juh varit lite dålig på senaste tiden. Speciellt efter ett X antal fall från olika höjder..

Så jag ä inte otrevlig som inte svara när ni ringer och på sms. Jag ha bara ingen telefon just nu...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi bakade hallonkolapaj, silviakaka å langos. Langosen vart tamejtusan godast! :P Allt bra med dig? :)

2008-08-19 @ 21:08:32
URL: http://liindalundin.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0