Samsung?

Ni som känner mig och bruka prata med mig i telefon vet att ja verkligen måste skaffa en ny telefon snart...

Men jag är såå kräsen. En kille ja snacka med på jobbet tipsa mig och den här, En Samsung Touchwiz.

Det är Samsungs variant av iPhone. Fast att den här är bättre. Den har egentligen allt ja vill ha i en telefon, Den är snygg. Det är en 3g telefon. Pekskärm. Bra kamera (5 megpixel), Mp3, Väldigt liten (endast 11,6 mm tunn), blåtand, 8 GB minne.. Jaa, en väldigt bra telefon helt enkelt.
Vad är då problemet? Joo, Det är en Samsung!
Jag vet inte om jag gilla Samsung..
Ha som ingen erfarenhet av deras telefoner.. Är nog mkt där skon klämmer.. Ska nog gå in i en butik å klämma lite på den iaf så få vi väl se ;P

Kommentarer
Postat av: Linda

Aa, den va riktigt jäkla bra :)

2008-08-04 @ 22:20:27
URL: http://liindalundin.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0