Skit oxå..

Jag vaknade 5 över 8 imorse.. å jaa, ja började 8.. Behöver väl inte säga att ja fick liiiiiiite bråttom :P
Men 20 över va ja på jobbet, det gjorde jag bra måste ja säga. Men då ska vi inte diskutera hur ja se ut idag..

Robert kom hem vid typ 1 inatt, märkte inte alls när han kom och la sig. Men ja vakna vid 3 att nån stå å knacka på dörrn. Ja, det va Pelle Plutt, Roberts kompis. Full som en kastrull :P
Så fråga han om han fick sova på min soffa. Å det ä klart att han fick dä. Så fick ja höra hur snäll å gullig jag va som lät han sova hos mig. Haha, man ä väl som ärligast när man ä full va ;)

Nu ska jag jobba lite..

Kommentarer
Postat av: gabbi

tack så mkt =)din var jättefin med .

2008-08-31 @ 10:17:14
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0