Söndag.

Jag hatar Söndagar. Vet inte hur många gånger ja skrivit det :P Men jag gör verkligen det.. Fast idag ha varit en ovanligt bra söndag. Robert väckte mig å sa att ja fick inte sova mer för klockan va typ 12. Då blev ja arg, ja hata när folk väcker mig :/  men till slut så tog jag mig upp.
Så gick vi ut och la oss på gräset, vi låg där å myste med vovven och kolla på massa segel plan. Eller va det nu hette :p

Så ha vi varit hos hans syrra å käkat, jätte gott va det!

Nu sitter jag här i min ensamhet.. Ha städa å fixat lite, Så nu känns det som hemma igen.
Ska äntligen få se Jönssonligan ikväll ;D jäääj!

Bara för ni ä så snäll så ska ni få se en gammal, orange bild på mig. Stirra er blind gott folk ;P hahaha.



ja känner mig på bra humör idag.. ;)

Kommentarer
Postat av: MIEM

Slappat bara :D

2008-08-17 @ 20:51:33
URL: http://miem.webblogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0