Telenor Faktura Förklaring

Jag förstå mig inte riktigt på hur folk orka ringa till Telenors Kundtjänst och fråga över sin faktura en Fredag kväll.. Ha ni inge bättre för er? dom visa juh Jönssonligan på 4an för tusan!

Iaf så bli jag lite less på det, så nu tänkte ja lägga upp en förklaring på första sidan av en telenor faktura. Så istället för att ringa så kan ni bara kika in på min blogg och få den förklarad ;)
Hojta till om ni vill ha en förklaring på sidan 2,3 och 4 oxå så ska ja nog kuna ordna det ;)



(nej det är ingen "riktig" faktura jag har tagit, Det är telenors egna visnings faktura som ni själv hitta på telenor.se)

Kommentarer
Postat av: Larissa

tack så mycket! jag blev jättenöjd. Men ont ont gjorde det

2008-08-01 @ 22:18:26
URL: http://larissao.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0