Candy

Åh, jag ä så sjukt sugen på godis.. Sitter på jobbet och det enda jag kan tänka på är godis :P typ.

Igår efter jobbet åkte jag och Robert och handla, sedan gjorde vi tacos och kolla på film :) Sen gick vi upp till min mormor å morfar. Mamma å pappa va där a :) Riktigt mysigt. Drack te och kolla på stjärnor på is med mormor å mamma :) Medans morfar kidnappa Robert å prata om jakt å vapen å sånt som inte jag förstå mig på.

Men jag, mormor å mamma hade det bra framför tvn a :) Mormor ringde till å med å rösta på Markus :P Så vi blev glada när han vann :)

Sen skulle jag å Robert gå hem, det va haaaalt. Å jag ramla. Självklart. haha, men det va roligt. Jag låg där på marken å skratta :D


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0