Godmorgon :D

Då va man på jobbet igen da.. Kan juh säga att det va inte många vakna i lilla Solle klockan halv 7 en Lördag morgon.
Men titta så lugnt det se ut å va ;P

MMS
Ska jobba till halv 4 idag, sen ska Robert och jag ha taco night hemma ;P Kanske kolla på nån film å så.
Vi få se va han säger när sluta ä sur på mig..

Man ha som inte mycket å göra när man ä vaken den här tiden.. Igår kväll läste jag typ alla bloggar ja bruka läsa, så den här tiden är det inte så många som vaknat å skrivit nå nytt. Å det ha inte hänt så mycket i världen heller som man kan läsa om på Aftonbladet. Få väl hitta nå roligt spel eller nått.. Vilket i-lands problem..

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0