Måndag

Har egentligen inte så mycket att säga. Jag jobbar till kl 6 idag, allt flyter på som vanligt. Daniel ha satt in ett till ram minne i min dator så nu går den super snabbt :D
Sen ikväll ska jag vara med Robert (hoppas jag) Kanske åka och kolla hur Pelle Plutt bo :D En fågel viskade i mitt öra att det fanns julmust ;) I like it!

Nu ska jag jobba lite innan jag går hem. Tar vi över 75 chattar  får vi 100 kr extra nu över jul å det. Pengar ä aldrig fel :) Fick höra att jag kommer ha storhelgs tillägg över helgen oxå. Så kommer få ca 120 kr extra i timmen i 5 dagar. Det tacka man inte nej till :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hörrö, de där med 120 kronor extra, du tror inte dom kan bjussa på det till en som inte jobba där? ;) Nä, jag längtar faktiskt efter julmat! Jävliga är att det gör man inte efter jul, då man ätit den jäveln varenda dag! :P

2008-12-22 @ 22:25:17
URL: http://liindalundin.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0