Min Dag, Måndag

Hej hej :) Allt bra med er? Imorse när ja vakna hade jag fått ett sms från Robert, "-28 här i Arvidsjaur". Då fick man verkligen lust å kliva upp va? :P Smög mig upp å kolla, men som tur va hade vi bara -11. Så jag gjorde mig klar å gick på jobbet. Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. ;)

Sen ha jag jobbat å jobbat å jobbat.. Tänkte gå å lägga mig nu. Börja 7 imorn. Men nu jobba ja bara 2 dar till, sen ä ja ledig på Torsdag :)

Tur Robert ha en Eld Dvd hemma hos mig som jag kan slå på om jag vill ha lite eld mys såhär i kylan ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tills på måndag.. Då måste jag hem för ska på skolan två gånger nästa vecka, sen måste jag jue ta tag i det här med julklappar. Hittat så mycket fint här idag när vi va å kika affärer men så svårt att ta hem det. Å får jag hem det är nog risken stor att det är trasigt! :)

2008-12-09 @ 01:10:55
URL: http://liindalundin.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0