Party ihelgen?

Jag tro ja börja bli gammal. Jag har absolut ingen lust å gå ut å festa bara för å fira lucia. Utan jag och Robert ska åka hem till mina päron istället. Hur många vuxen poäng ge inte det liksom? ;)

Känns som man växtifrån det där med å gå ut å festa varje helg. Visst är det kul. ibland. Men inte varje helg. Känns skönt att jag kommit förbi det. Samma sak på juldan, det alla prata om är typ vart dom ska, va dom ska ha på sig å ja, ni vet. Det gamla vanligt. Men ja ha absolut ingen lust å gå ut på juldan. Då ska jag åka hem till mamma å pappa å dricka glögg å käka julskinka.

Nu ska jag snart sticka till Anna med lite fredags snacks ;) Skulle egentligen till Sofhie, men ha absolut ingen lust å köra till Långsele i snö storm :/ Så få ta det en annan gång:) Tur att inte alla man känner bo typ 1 mil bort.

Hoppas ni få en bra Fredag kväll och en mysig helg :)


Kommentarer
Postat av: Sofhie

Haha, ja tur du ha Anna i stan ;) Vänta bara tills jag har flyttat till stan oxå ;P då ni, kommer ni aldrig få va ifred! :D Ha de sötgumman! pusspuss

2008-12-12 @ 21:18:28
URL: http://sofhiesmedman.blogg.se/
Postat av: Linda

Det blev inge liseberg, vi va för slö :P Men brödet va förbannat gott. Jävligt att vi va så snål så vi delade på det ;) Låter som en mysig dag :) Shoppa lugnt! ;)

2008-12-13 @ 13:47:18
URL: http://liindalundin.blogg.se/
Postat av: sofhie

2008-12-14 @ 03:35:11

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0