Smaart Sandra.

Ja, jag gjorde det Emilie sa att jag inte skulle göra. När vi köpte wii så sa Emilie att vi inte skulle spela typ 3 timmar i rad. Det skulle medföra väldigt ont i armen. Ja, vad tro ni att jag ha gjort hela kvällen igår da? jo, självklart spela ja wii jäätte mycket.
Ni kan aldrig räkna ut att jag ha väldigt ont i armen idag va? ;) Men det va lätt värt det :D Jag spöa Robert på Boxning, bowling å nått annat. Minns inte om det va golf elle tennis :P Jag är en naturbegåvning på wii ;)

Kommentarer
Postat av: Robert

Ikväll ska vi spela mera ;D Älskar dig flickvän!

2008-12-15 @ 15:44:34
Postat av: sandra

ja, det är dom:)

2008-12-15 @ 16:28:40
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja sa ju det ;P

Det kommer att hålla i sig i 3 dagar, jag lovar;) Men visst är det skoj?

2008-12-15 @ 22:04:54
Postat av: Emilie

Vad va det jag sa ?

Du kommer ha ondare imorgon;P

Men visst är det kul ?

Kram på dej

2008-12-15 @ 22:08:20
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0