Han där uppe måste juh skoja med mig!

Men snälla lille man i himlen, SNÖ? NU!? Du hör väl själv att det inte stämmer.. Ja vill inte ha mer snö!
Nu när ja ha börjat handla sommarkläder och kommit i stämning inför sommarn, iaf inför våren.. Så kommer det mer snö! Varför kom inte den här snön typ i november? När man ville ha snö och vinter och kallt. Men nu ä man juh less.. Iaf jag. Jag vill ha sommar och sol och kunna gå i klänning å pumps. Inte massa vinterkläder. Ajja, det kommer väl..

image15

Okej att det är grymt vackert. Men nu få det va bra!

Kommentarer
Postat av: My

Jaa, huvva :D Nu får det ta och bli vår snart.. Inge mer snö!

2008-02-28 @ 18:14:30
URL: http://mylika.blogg.se

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0