Jobb, Göteborg, Salta katter och Blogg.

Jaa, Så ser väl mitt liv ut just nu  :p
Bara jobbar å jobbar, å när ja inte jobbar så är jag i gbg hos C. Såå mys, Men jag vill ha ett jobb där så ja kan flytta dit nån gång, så less på å bo i lilla Sollefteå :/

Vi hade det huuur underbart som hellst i Danmark iaf. Hur mysigt som hellst och åka båt å sen bo på hotell. Världens bästa alla hjärtans dag!!
Sen på lördan va vi hos hans kompisar å kollade på melodifestivalen och drack lite. Det va jätte roligt. å jag ska få komma på deras bröllop :D Jag bara ÄLSKAR bröllop. Finns det nå mysigare.
Men vet inte riktigt va ja ska ha för kläder.. Måste nog ut å shoppa lite :D haha, fast det ä juh inte förrän i sommar, men det gäller å tänka framåt (:
Vill ha ett par solglasögon oxå, men jag se ut som en spyfluga i alla :( C ä typ hur snygg som hellst i alla sina 100 par, men han ä snygg i det mesta så.. ska nog inte jämföra mig själv med han.

Nu ska Sandra fortsätta jobba. Och äta salta katten, det är typ det enda goda godiset dom ha i godisautomaten som inte ä choklad :(
Undra om det ens ä nån som läser min blogg.. haha, ajja. Skit samma. Ska försöka å fixa till den nån dag när ja ha lust å tid, Men ha en del planerat fram över...
29/2 - ISHOTELLET :D
6/3 - KENT :D
7/3 - C KOMMER :D (så ska ja va med han över 2 veckor :D)
17/4 - TAKIDA :D
Så måste jag jobba massa :( Bläää...!

Nää, jobba va det. Ha det bra alla (:

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0