Miss The Old Times

Jobbar helg den här veckan. Saknar den gammla goda tiden då jag och Sophie jobbade samma helg. När vi kunde sitta och lyssna på små fjortisar som ringde in vid 11 på en lördag kväll helt omedveten om att dom ringt oss. Då vi satt å tjuvlyssna på deras snack om "jag veet att du haaatar miig i skoolaan".
Och när vi körde rullstollsrace runt runt. Shit va svårt det va å styra. Men skoj va det :D Och självklart när vi provade alla olika kaffe sorter i kaffemaskinen. Uscha va äckligt det var. Tur att det är gratis på helgerna.

Men nu sitter jag här, heelt själv. Så tråkigt så tråkigt.
Kanske ska på bio med Anna ikväll. Ska bli skoj. Å vi ska snart till gbg.
Saaknar C väldigt mkt.

Men men. Dax å jobba. Väälkommen till Telenor..


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0