IceHotel 1/3

entre







Här ä lite bilder från ishotellet.
Först en bild från första rummet man kommer in i.
Sedan är det Jag & Jonas som sitter i is stolar.
Och Jonas som ligger i en säng bakom isen där.
Å så jag i en soffa.
Och ett av rummen.
En grymt snygg snö flicka.
Sedan en till bild från baren
Och sist men inte minst, Jonas utanför ishotellet.

Jag har typ 200 bilder till, men det här få duga för ett tag. Så himla läckert. Synd bara att det va så kallt så man fick ha på sig så himla mycket kläder så man se ut som en uppstoppad jag vet inte vad. Men men, det ä sånt man få ta när man besköker Jukkasjärvi ;)

Här ä lite mer bilder från resan, men inte från ishotellet.




Först en bild från planet,
sedan vägen mellan Gällivare och Kiruna.
Sen ha vi lilla mig som vilar på hotellet. Helt knäckt va ja.
Jävla massa snö hade dom :p
Min hand i ett enormt handavtryck. Självklart i snö.
Och såhär roligt har vi jämt :D


Kommentarer
Postat av: My

Fina bilder :) Vill också fara dit!

2008-03-05 @ 11:49:02
URL: http://mylika.blogg.se

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0