Onsdag. Eller är det Torsdag?

Känner mig helt dagvill.. känns som ja inte ha nån aning om va dä ä för dag idag. Kunde lika gärna va Lördag och ja trodde det va Tisdag och gick till jobbet. Men enligt kalendern så är det onsdag. Så jag få väl lita på image33den da, Men ja ä tveksam ;)
Idag ha ja hunnit gjort väldigt mkt, Vaknade vid 7 (!!!!!!) Helt otroligt för å vara mig. Så lästa ja klart min bok, En Shopaholics Bekännelser av Sophie Kinsella. Den va lite sådär. Väldigt rolig på vissa ställen. Men den dög helt klart (:
Sen städade jag. HELA lägenheten. tog typ 3 timmar. Uscha va tråkigt. Men det måste juh va fint nu tills C ska komma :D sen gjorde ja mig klar och gick och köpte lite alkohol med Anna, Och nu sitter jag på jobbet. Tänk va mkt man kan hinna med på en dag (: Och dan ä inte ens slut än..

Kommentarer
Postat av: My

Yeah, klart vi tar en runda på Risön i sommar :D Ett måste!

2008-03-06 @ 01:59:08
URL: http://mylika.blogg.se

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0