Påsk!

409863-46409863-47
Va ett tag sen ja skrev nått nu, ha haft en del för mig (: I fredags så va ja å christian å handla lite, sedan gjorde vi tacos :D Sedan tog vi ett lååångt bad, Huuur mysigt som hellst. Sedan på kvällen efter badet så gjorde vi en liten natchotallrik, med taco chips å ost, jäätte gott va det. Sen låg vi i soffan å kollade på förtrollad, den va så söt.


I Lördags gjorde vi inte mkt (som vanligt). Vi va hos Christian syrra och åt jätte god mat och kollade på hockey. Så hade vi köpt varsitt påskägg till killarna, och en liten blomma till hans syrra.

Å idag söndag ha vi vilat, å kollat på Alvin och gänget :D haha, så himla bra film. Skrattade jätte mkt åt den. Nu ha vi nyss kommit hem från Christians päron. Ha ätit så mkt så ja vet inte vad. Lånade en film av hans pappa oxå, The Eye. Ska se den nu tänkte vi. Få se om ja skriver nå mer innan ja åker hem på tisdag. Vill inte hem :(

Kommentarer
Postat av: My

Jag bryr mig egentligen inte om de mupparna som behandlar mig så :P Klarar mig bra utan dem! Har ett ego-team som alltid finns där för mig ändå.. Typiskt tjejer att ödsla energi på "fel" saker.. Och jag orkar inte hämnas, det är bara dumt.

2008-03-24 @ 17:08:11
URL: http://mylika.blogg.se
Postat av: My

Jaa, vad bra :) Min påsk var underbar! Slapp, skön & dyrt blev det :P

2008-03-25 @ 19:07:33
URL: http://mylika.blogg.se
Postat av: Therese

jo, börjar få i ordning det mesta i lägenhetn nu så det känns bra :)
vissa saker e ju fortfarande inte uppackade men har ingen bokhylla så jag har inte plats just heller för det :P
tur att man har många garderober iaf :p

2008-03-25 @ 20:07:51
URL: http://tezzacarlsson.blogg.se

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0