Shopping

Yees, idag ha Sandra shoppat. IGEN :D haha, usch, vill inte ens tänka på hur mkt ja ha bränt på dom 2 senaste 409863-48shopping rundorna. Idag köpte ja 3 klänningar till, å ett par skor. (såklart)
Va i birsta med mamma, så skoj. Så träffa ja Emilie oxå :D Så himla roligt, va typ100 år sen sist. Så det va verkligen skoj.
Ha inga bilder på det ja köpt, men ni kan få se en tröja köpte på min förra tripp i svall. Ä den inte söt! haha, ä liiite kär i den faktiskt ;)

Nu ska ja ta å packa ihop alla mina miljoner saker å åka hem til mig. Jobbar imorn., Usch, men börja inte förrän 4. Så dä ä slappt :D haha.

Hoppas ni har det bra!

Å Christian? Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Fasen var kul o se dej med. Snart får de fasen bli party, ja klarar mej inte utan party med er snart =)

2008-03-27 @ 21:46:06
URL: http://emiliejohansson.blogg.se

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0