I'm the birthday girl :D

Idag fyller jag år om nån har missat det. Mmsa in 3 bilder igår, men bara 1 kom fram :( Lite tråkigt.
Har haft fullt upp hela dan iaf. Fått jätte mycket fina saker. Presentkort på Ikea, mamma mia filmen, en klänning, kent boxen, vin och vin glas, presentkort på skor, stora badlakan å pengar. Just ja, ha fått lotter av min lillebror med :D Och som ni ser i inlägget nedan fick ja min rosa champange ;)

Tack alla så jätte mycket för alla fina presenter, sms och samtal!

Hade jätte roligt igår kväll, men det få bli en annan historia. Nu måste jag vila.

Tänk om man ändå vore så lite igen.. Nu ä man 21 och bra mycket större än en Öl burk.

Kommentarer
Postat av: Christian T

Hade du en trevlig födelsedag, många presenter!? :)

2008-12-01 @ 00:10:11
URL: http://bigcitylifesweden.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0