Pyjamas Party

Ikväll ska jag sova över hos Sofhie. Va typ 100 år sen jag sov över hos nån sist. Förrutom hemma hos Robert och hos mamma da, Men det räknas inte :p
Sofhie kände sig lite nere så jag ska försöka pigga upp hon. Först ska vi käka pizza, sedan hem till henne å poppa Takida, käka chips och dricka cider. Kanske spela lite guitar hero ;)
Det ska bli roligt. Va länge sedan vi hitta på nå :)


Gaaaamal bild på mig och Sofhie (:

Nu ska jag ta och jobba 25 minuter till, sedan sticker jag. Ha en bra helg :)

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Svar: Aa, men det går nog bra att lägga undan 3000 :) var sparsam och snål på 1 år :)

2008-11-21 @ 15:37:18
URL: http://cheriiie.blogg.se/
Postat av: Jasmina

Svar: Aa, men det går nog bra att lägga undan 3000 :) var sparsam och snål på 1 år :)

2008-11-21 @ 15:37:20
URL: http://cheriiie.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, jaa.. Det va nog inge vidare att ramla ur sängen ;) Haha.. Har helgen varit bra?

2008-11-23 @ 17:46:31

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0