Sjuk

Min bön igår gick inge vidare.. Ha haft feber hela natten och inte sovit något alls typ. Sov nå timmar på dan innan jag tog mig på jobbet. Få se om jag orka jobba till 12 eller om ja sjukanmäler mig och går hem.
Vill ni veta nå sjukt? Jag kan absolut inte äta när jag ä sjuk. Så på dom senaste 24 timmarna har jag ätit 2 bananer och 1 morot. Men nu försöker jag få i min lite yoghurt, gå inge vidare men.. :(

Robert ha vare i Svall idag, så sa han att han köpt nått till mig :D Ä så nyfiken, älskar överraskningar. Han va så snäll mot mig igår när jag va sjuk. Tack Robert!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej det går jue inte, man måste jue känna för det man ska plugga liksom.

Hoppas du krya på dig!

2008-11-16 @ 13:33:58

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0