Söndag kväll.

Hej Alla :)
Hopppas ni haft en bra helg. Det har jag haft iaf. I fredags var jag som sagt hos Sofhie, riktigt trevligt (: Bli sällan att man hitta på nå sånt där nykter. Haha. Nu låter jag som ett fyllo oxå. Men den bjuder jag på ;)

Igår var jag på 30-års kalas. Min kusin fyllde år. Han visst inte om festen så det blev en liten överrasknings fest. Mycket trevligt. Fast ja kände ingen :p
Efter ett tag kom Sofhie, Per å nån annan kille å hämta mig. Sen åkte vi på fest :p Men va inte där så länge, så gick vi ner på bowlingen. Va riktigt skoj där. Vi dansa och höll på som vanligt :p

Sen vid 2 gick vi hem :) Prata med Robert ett tag. Saknade han faktiskt igår kväll. Iaf när jag skulle sova. Tur han kommer hem snart :)

Idag har jag mest sovit, sen kom Sofhie, så vi drog på Stures och smälla i oss en hamburgare. Aldrig fel :D Sen gick vi hem till mig å kolla på film. Efter filmen blev jag sååå sugen på morötter. Igen! Å efter ja hade snacka om morätter i typ 30 min blev Sofhie sugen på det a. Så vi klädde på oss och gick ut i kylan. Mot Konsum :D

Nu sitter jag här å käka morötter med dipp :P hihi. Tro jag ska gå å lägga mig..

Åhh, vet ni vad som råka hända igår da? Ja slängde ner mina glasögon i Sofhies väska på krogen, sen råka dom gå av :( Så nu ä jag blind på heltid. Måste gå till optikern imorn :P Hoppas det gå å fixa.. Vill inte ha några andra :( Älska mina glasögon!

Men men, vilket långt inlägg det blev. Ajja, känner mig lite.. skriv sjuk. Kanske ska börja på en roman? "Ett vilt liv i en lugn stad", hahaha. Tro den ska handla om mig å Sofhie :P Vem faaan gå på krogen med feber å förkylning?! Jo vi, Smart skalle 1 & 2, men men. Det va värt det ;) 

Nä, nu ska jag sluta och skriva. Kanske skippa romanen och gå å lägger mig.. Måste juh upp tidigt imorn när jag ska till optikern ;)
Ja, undra hur många stavfel det finns i den här texten. Nån som orka räkna? :P Haha, Nä.
Godnatt på er!

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0