Min middag

När jag kom hem från jobbet var jag hungrig. Som vanligt. Men jaag veet att jag inte ha nån mat (jag hatar att handla) Så jag gick runt här å tjura, plocka undan lite kläder å läste lite bloggar. Sen kände ja, Nä. jag måste äta. Det här går inte. Jag kollar frysen, den kaaanske finns nåt ätbart där. Och där låg den.. En hel påse med pyttipanna! Jag vet inte när eller hur den kommit dit. Men det viktiga var att den låg där i min frys!
Jag börja genast steka den och skulle plocka fram lite smör, då ser jag till min förvåning där i min kyl, ett ägg. Ja, bara ett. YES, perfekt till min pytt tänkte ja.
Och inte nog med det, jag hitta en burk rödbetor, oöppnad burk till och med! Vet inte heller hur den har kommit dit, om det är något mamma ställt in. Kan inte tänka mig att jag skulle gå och köpa rödbetor precis. Eller..?

Så från att gå utan mat och hungrig fick jag stekt pyttipanna med ägg och rödbettor. Precis som om jag vore hemma hos mamma! Det vad som att nån där uppe ville att jag skulle få middag idag med!

Kommentarer
Postat av: My

Är det inte härligt när sådant där händer? :)

2008-10-06 @ 19:23:06
URL: http://mylika.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0