"Slaget om Västernorrland"

Alla vet väl att det är hockey det handlar om när man hör "Slaget om Västernorrland".
Idag möttes Timrå - Modo för första gången i elitserien iår.

Självklart vann "rätt" lag. Modo såklart. Så tråkigt att jag jobbade idag. Annars hade jag åkt hem och kolla på matchen med pappa, som hejja på Timrå. Ojojoj vad han ska få höra det här ihelgen ;)

Om Modo vinner iår igen, då ska jag faan åka upp till Övik å festa. Blev så sur att jag inte hade nå körkort sist som vann. Men gud va jag och min farbror skrek och hoppa när dom vann.. Vilka minnen.


Kollar ni på hockey? Vilket lag hejja ni på isåfall?
Tell me!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag köper den gärna. Är det alla säsonger i den boxen? :) En fråga bara.. Men vad gör du när du sitter på chatten? Går man som in å chattar med kundtjänst? Trög jag :( :P

2008-10-02 @ 23:53:07
URL: http://liindalundin.blogg.se/
Postat av: My

Timrå of course här :)

2008-10-03 @ 04:11:49
URL: http://mylika.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0