Viva La Vida

Jag är kär. Så är det bara. Coldplays viva la vida, hallå liksom? Bästa låten just nu :p Helt klar!


Idag har jag jobbat, efter det gick jag och Anna på city och käka med min mamma. Mycket trevligt. Sedan va jag på möte med Sofhie på fotoklubben. Riktigt roligt faktiskt. Måste köpa en kamera..! Och skaffa photoshop CS3.
Det va väl min dag. Imorn slutar jag halv 4. Ska bli underbart skönt. Ska hem till mamma sen.
Sundsvall på Torsdag. Då är jag leeediig :D

Nu ska jag krypa ner i sängen och lyssna på coldplay hela natten. Godnatt!

I hear Jerusalem bells are ringing
Roman cavalry choirs are singing
Be my mirror my sword and shield
My missionaries in a foreign field
For some reason I can't explain
I know Saint Peter won't call my name
Never an honest work
But that was when I ruled the world



Jag är helt klart kär...


Kommentarer
Postat av: Christian Tano

Ja absolut haha, min har nästan lagt av nu. Så det är äna dags att byta ut den. Så nu får jag skaffa mig en redig dator som håller ett tag! hehe! Allt väl annars? puss tja

2008-10-08 @ 00:10:01

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0