Godmorgon!

Eller, morgon å morgon ä det väl inte. Men ja ha nyss klivit upp och käka frukost å duscha. Jag äälska sovmorgon :D

Idag bli det jobb igen.. suck. Imorn ä sista dan innan ja ä leeedig :D Å imorn ha ja chatt utbildning :D hihi, ska bi skoj. På onsdag när jag ä ledig ska ja ta å storstäda min lägenhet, måste torka fönster å sånt tråk. Men det måste göras det a. Ibland ångra ja att ja flytta hemifrån :p Tack mamma för att du ha torka alla fönster dom 15 år ja bodde hemma!



- Ha ni några spännande planer för veckan? :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Gulligt ;) Du kommer säkert bli populär sen ;)

2008-09-22 @ 12:14:55
URL: http://liindalundin.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0