Ja leeever!

Ha ni saknat mig? ;)
Erkänn.
Det ha ni allt.
Ja visste det ;)


haha, näda.. Ha haft en del för mig ihelgen så ha inte hunnit blogga :/ Men now I'm back :D
Va ha lilla Sandra haft för sig da? I fredags efter jobbet så städa ja heela min lägenhet samt tvätta å fixa. Sen kom Robert hem :D Å i lördags va vi ut. På dan han ja inte göra så mkt, va på stan en sväng å så.
Va väldigt roligt i Lördags iaf. Fast ja tappa mitt körkort :/ Men ringde till Impuls idag och dom hade hitta det. Så då va det problemet löst.
I Söndags va ja bara less å deppig och blää. Så låg hemma i soffan å kolla på One tree hill och Greys med Robert, Mys mys. Men sen åkte han upp till Boden igen.

Sitter på jobbet nu, ska jobba 1 timme extra idag. Ha haft SME (företag) utbildning idag a. usch!
Nu ska ja jobba 1 timme och 20 min till, men vi hööörs snart igen! Puss

Kommentarer
Postat av: Larissa

Hette han inte Christian? din kille

2008-09-08 @ 18:56:21
URL: http://larissao.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0