Lördagkväll

Hej :)
Idag ha jag och Robert haft en riktig slapp lördag. Han kom hem igår, och va jääätte sjuk. Gissa vem som blev sjuk sen da? :P Så vi sov nästan 12 timmar inatt. Sen pallra vi oss ner på stan, Fika med Pelle Plutt och lite sånt.. Sen åkte vi å handla maaassa mat. Men vi ha faktiskt varit duktia å städa heela min lägenhet :D Riktigt fint här!
Sen laga vi mat å så ska vi kolla på film å bara ta det lungt.
Skönt med sånna Lördagar a.

Imorn ska vi åka hem till mamma å pappa. Ha juh gjort mammas inbjudningskort till 50-års kalaset. Så hon ska få dom. Hoppas hon bli nöjd bara... (:


Kommentarer
Postat av: Linda

Äsch då.. Jag kände väl att jag var på topp redan då, varför inte hålla med gubben? Vi kanske såg proffsiga ut när vi stod där å ratta in kameran ;)Haha, det där med svartvita rullen. HAHAHAHA.. Att vara smart skryter man inte med ;)

2008-09-14 @ 21:14:36
URL: http://liindalundin.blogg.se/
Postat av: Linda

Det va en pinsam miss ;) Dagen har varit bra, lugn å skön.. Ett år äldre, ett år närmare pension. Man ser väl framåt ;)

2008-09-14 @ 21:24:44
URL: http://liindalundin.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0