Motivation?!

Det är verkligen något jag saknar just nu.. Ja ha inge motivation till nått just nu. Ja orka inte jobba, städa, sova, blogga,  festa, va hemma. Va jag än gör bli ja rastlös och allt känns så meningslöst. Man tänker sig; "Varför gör jag det här? Det är ingen mening längre"

Jag brukade va glad. Lycklig. Men nu vet jag inte. Ja ha inget att se fram emot. Allt gå från punkt A till B, sedan tillbaka till A. Så gå det bara runt runt runt.. Å allt känns meningslöst.

Jag behöver nått att se fram emot. Nått att längta till, nått där man kan vila upp sig. Å hitta motivation igen.

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Kul att du vill vara med, lycka till:)

2008-09-20 @ 14:04:41
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
Postat av: Kotten

Det är inge roligt att höra att du går omkring och mår sådär! du vet att du alltid är välkommen att komma hit och hälsa på några dagar så får du komma bort en stund och släppa allt och tänka på nått annat ett tag.. Annars om du vill kan vi åka iväg på nått roligt resmål, ba checka in på hotell någonstans och bara komma bort?

2008-09-21 @ 10:34:28

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0