Onsdag - 3 dagar kvar..

Sitter på jobbet nu.. Jobbar 9½ timme idag.. skulle egentligen bara jobba 8. Men då få jag 1½ timmes övertid. Å dä ä juh aldrig fel. Idag innan ja gick på jobbet så kom mamma och kolla på min lägenhet. Hon tyckte det va väldigt fint :D

Såg på One Tree Hill igår iaf. Åh så bra det va :D Väldigt spännande. Jobbigt att man måste vänta en heeel vecka på nästa avsnitt bara. Nu vet jag iaf vem han ringde ;) hihi.

3 dagar kvar till paaaarty :D Ska bli SÅ kul. Längta verkligen. Å snart komma Robert hem :D

Nu ska ja jobba lite igen. Suck.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men jobba är bra, iaf i slutet av månaden ;)

2008-09-03 @ 16:42:51
URL: http://liindalundin.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0