Summer´s Gone

People it's over now
But it will return with a sign
Try to keep your head up high
And don't bother anyone


Nu känns det verkligen som att sommaren är slut. Jag har packat undan mina sommarkläder och gett upp hoppet om och få gå i klänning och pumps det här året..
Men det har varit en väääldigt rolig sommar.
Här är det roligaste som jag gjort i sommar..

1. Åsele
Haha, jaa. Känns som ni börja bli less på mitt tjat om Åsele nu, men det är det absolut roligaste jag gjort i sommar. Därför ligger det på nr 1 av min det-bästa/roligaste-som-hänt-i-sommar lista.
"Vi grabbar från fjällen vi blir aldrig nå kärringar..."



2. Laxen
Laxen är alltid lika rolig. Man behöver som inte säga mer. Sitta ute och grilla, dricka öl och snacka skit med dom som betyder mest. Sedan gå ut i parken och träffa mer folk. Solen skiner, gräset är grönt och ölen är kall. Kan det bli mer sommar?



3. Kramfors Stadsfest
Det är Kramfors! Känns alltid lika roligt och åka dit och festa. Känns som på den gammla goda tiden då man gick i gymnasiet och allt va så lätt. Livet lekte. Ungefär så känns det även nu när man åker dit. Träffa Emilie och Stina och alla andra som man annars umgicks med varje dag. Finns bara ett ord, Underbart



4.
Crusing
Snygga bilar, öl och underbara klänningar. Jag bara älskar det. Åka raggarbil runt stan, lyssna på gaammal musik och återigen dricka öl och snacka skit med folk man tycker om. Life is good!



5. Takida
Jag, Sofhie, Robert, Anders och världens bästa band. Kan det bli bättre?



6. Crusing nr 2
Sollefteå hade 2 crusingar iår. Vilket va jätte bra enligt mig. Åter tillbaka till gammla bilar, bra musik och vackar klänningar. Plus lite öl och en Jonas.


Jaa, det va min topp 6 lista över sommaren. Kan säga att jag längta redan till nästa sommar. Sol, bad, öl, grönt gräs, klänningar och pumps.
I just love it!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo du.. Nog e den stor alltid :) Njea, kikade mest. Va så helvetes med folk.. Åh va skönt. Jag vill också bada.. Fryser som tusan :P Ser ut att ha haft en händelserik sommar?! :)

2008-09-30 @ 03:01:15
URL: http://liindalundin.blogg.se/
Postat av: My

Tack för det :) Härlig lista du hade gjort från sommaren som gått.

2008-09-30 @ 08:09:55
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Therese

på iss en städfirma här i stan... vet inte riktigt hur många timmar i veckan men de e ju ett jobb iaf

2008-09-30 @ 09:48:19
URL: http://tezzacarlsson.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0