April April din dumma sill..

Hallå, Ha ni blivit nå lurad idag da? Eller ha ni kanske lurat nån med nå riktigt roligt?
Robert tyckte vi skulle lura alla att vi skulle ha barn (!!!!!!!!) Men jag tyckte väl kanske inte att det va lika roligt :P tänk va många hans päron skulle hinna sagt det till innan vi hade klämt ur oss, April April. Då skulle juh hela Sollefteå tro det :P haha, lite rädd att folk ska säga, -Jaha, därför hon bleve så fet. Haha, näda :) Hoppas ni hade en bra första April.
Med eller utan April skämt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet inte om dom blev god, va så jävulska sugen när jag stod å gjorde dom. Men Daniel skulle ha med sig dom på jobbet så lite fult att knycka en kil kanske ;) Haha, ja vilket april-skämt ni tänkte dra. Skulle va roligt bara för att se folks reaktion :)

2009-04-01 @ 23:18:19
URL: http://liindalundin.blogg.se/
Postat av: My

Haha nackdelar med att bo på ställen där alla känner alla. Iofs var det ett bra skämt ;) Funkar säkert.

2009-04-02 @ 12:06:49
URL: http://mylika.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0