Fredag, eller nej. Tisdag

ÅH, jag har noll koll på vilken dag det är nuförtiden. Jag har Fredag idag. Kanske för att jag jobbat 5 dar nu. Men imorn ä sista dan, sen bli ja ledig 4 dagar :D Ska bli så skönt!

Jag ha vela haft en systemkamera sen jag sluta gymnasiet och inte fick låna skolas kameror längre. Men dom kosta juh en del.. Så ha Elgiganten en Nikon D60 för 3990 kr. Det är juh typ ingenting.
Men 4000 innan man åker till Skottland är väldigt mycket pengar. Tänk va kul jag kan ha för 4000 kr där nere..
Men ändå skulle det va roligt å ha en när vi åker. Tänk va fina kort ja kan ta då :D

Åh, hatar dessa i-lands problem.



Om nån frivillig där ute spontant vill köpa en kamera till mig, så hör av er ;)

Kommentarer
Postat av: My

Jobbigt, hoppas det löser sig iaf :)

2009-04-28 @ 13:31:14
URL: http://mylika.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0