Fredag

Godmorgon :) Gud vad jag känner mig pigg idag :) Lille Robert försov sig imorse. Dom ringde vid 10 över 7 å fråga om han inte kommer snart. Stackarn, finns inge värre än å försova sig. Hela dan bli som förstörd.
Så när han hade åkt vid kvart över så klev jag upp.
Ha plocka ihop inne i sovrummet och gjort lite frukost.

Tänkte snart ge mig på köket. Kanske diska? Inte varje dag man känner sig såhär pigg.
Ikväll ska Sofhie komma hit. Vi ska he en liten sleep over ;) Tjejsnack, lite gott. Kanske ett glas vin? Det visa sig. Riktigt trevligt ska det bli iaf :)

Nu ska jag ta och göra nått innan jag ska på jobbet :) Ha en underbar fredag!

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0