Idag Kunde Varit Den Värsta Dagen I Mitt Liv..

Om Robert hade jobbat kvar uppe i Boden skulle han ha åkt till Afghanistan idag. Kan ni fatta, Afghanistan!
Min pojkvän! Usch, jag må dåligt bara jag tänker på det..
Allt skulle verkligen vara annorlunda om han hade jobbat kvar där uppe.

Jag skulle bott kvar i min pyttiga bastu till lägenhet. (Tro mig, den ä en bastu på sommarn)
Sedan skulla ja inte kunna åkt till Skottland, och hela min sommar skulle varit.. tom.
Eller hela sommarn, ett helt år skulle gått åt pipan.

Hur skulle jag kunna klara mig ett helt år när min pojkvän är i Afghanistan och krigar?!
Jag skulle aldirg någonsin säga att han inte får åka. Vill han åka ska han självklart få göra det.

Men det finns inga ord i världen som beskriver hur glad jag är att han inte åkte. Att han stannar här. Med mig <3


Jag Älskar dig Robert.
You Make My Dreams Come True 

Kommentarer
Postat av: Sandra

usch nej, det hade jag inte heller klarat. Beundrar verkligen de flickvännerna som klarar det! Ja 92par kommer jag nog aldrig upp i. Jag är inte mer än1,70 men linus är typ bara 10 cm längre så känner mig för lååång, haha! Men använder typ alltid klackar men inte med mer än 5 cm klack.



jag fick en cysta som de fick ta bort...:) kram

2009-04-28 @ 18:20:28
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Å var hittade du denna pärla då??

2009-06-04 @ 21:24:56

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0