Mest Spelade i min iPod

När vi höll på å flytta "hitta" ja min iPod. Jag ha inte annvänt den på jätte länge. Och det va ett x antal månader sen jag la in nån ny musik. Det som är roligt med iTunes är att man ser hur många gånger man lyssnat på en låt. Den mest spelade på min iPod är Marie Lindberg - Trying To Recall, den har jag lyssnat på 150 gånger (!!!!!!)
Jag hade dille på den låten ett tag. Det va typ den enda ja lyssnade på. Men den är fortfarande lika bra.


Bilden blev sämst. Men här är iaf dom mest spelade på min iPod. Lycka till å tyda va det stå ;)

Kommentarer
Postat av: sophie Kindgren

jag kan faktist se vad det står =P

2009-04-15 @ 12:59:27
URL: http://SophieKindgren.bloggagratis.se
Postat av: MS - Amor vincit omnia

SV: ja det var ruskigt bra på lägret faktiskt, hihi :)



vad gör du då?

2009-04-15 @ 14:39:35
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0