Ni kan aldrig gissa vad jag ha gjort ikväll...

Ikväll ha jag gjort något jag aldrig gjort innan. Ni som känner mig kommer bli vääldigt chockad när jag berättar. Men håll i er, För här kommer det, är ni redo? Haha, nu komma ni tro det ä värsta grejen. Men det ä så här..
Jag ha vare på gym, å t r ä n a !! Ojoj, ja ä riktigt stolt över mig själv :D

Jag, Marlene å Robert ha till å med köpt månadskort, så nu kan vi gå dit hur mkt vi vill.
Tur jag ha Robert med mig som hjälper mig, för ja ha noooll koll på sånt där.
Jag tycker det mer se ut som en tortyr kamare från andra världskriget.

Jag vet nån som kommer ha träningsvärk imorgon..
Nu ska jag ta en dusch, sen kallar sängen.
Ledig 4a dar nu. Imorn bli det grillning å öl. Fan va ja längta ;D

Nu ska jag gå å vila mina stackars muskler. Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Sandra

gud vad härligt ;D grillning ikväll så underbart! kram

2009-04-30 @ 09:57:00
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Tina

YOU GO GIRL!!!

2009-05-01 @ 15:59:29
URL: http://tinathornberg.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0