Onsdag

Idag är jag på jobbet. Känns sådär, är fortfarande jätte snorig och ha ont i halsen. Men jag orka inte va hemma längre. Bli såå rastlös. Tycker riktigt synd om er som är arbetslös och bara gå hemma. Jag skulle få spunk!

Åh, vi ha fått veta våran semester. Jag fick exakt dom veckor jag ville :D 29, 30 och 31 :D Så jag är ledig hela nipyran. Känns riktigt roligt :D + att jag fick ledigt över midsommar. Så nu kan jag åka med mamma å pappa till Dannero :D
Åh, Jag är såå glad. Det här känns som en bra dag ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A

sv: haha, det är ju inte gammalt :P

2009-04-01 @ 18:48:34
URL: http://decevven.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0